כתיבה שיווקית לדיגיטל
8 שיעורים, מעל שעה וחצי של תכנים מקצועיים

אילו כותרות עוצרות ונפתחות יותר מאחרות?
מה צריך להיות בכל טקסט שיווקי, על מנת שיהיו סיכויים גבוהים יותר להיקרא?
אילו הנעות לפעולה עובדות הכי טוב?
מדיה דיגיטלית, היא היחידה שבאמת ניתן למדוד ולנטר בזמן אמת,
אך בניגוד לשנים הראשונות של השיווק הדיגיטלי, היום כבר יש מחקרים ומסקנות שמבוססים על טריליונים של קמפיינים.
אנחנו נעבור על חלק מהם ונאסוף תובנות
- נעבור על מרכיבי הטקסט השיווקי, נכתוב, נתנסה וננתח טקסטים
- במטרה להבין באמת, מה הופך טקסט לאפקטיבי
- נלמד להכיר את הקוראים שלנו ולפנות אליהם בצורה אינטימית ואישית וליצור איתם קשר ארוך טווח
- נלמד לזהות את הצרכים והחסמים שלהם ואיך לכתוב בהתאמה
- נלמד להגדיר מסרים חזקים ועמוקים שנשארים בתודעה ומניעים לפעולה
- נלמד איך לבנות תוכן שיווקי ולתחזק דפים וקהילות ברשתות החברתיות
הזמנת הקורס לצפייה ישירה - ב-490 ש"ח בלבד